Játék leírás

Tipp

 

Kezdéskor kövesd az Oktatómódot.

• Megmutatja a piac a házak az utak tooltippjét az építés menüben, ami jobb/lent található, és a szigeten az első építési helyeket.

• A küldetéseket teljesíteni kell, gyakran egymásra épülő feladatsor lesz.

• Ha eljutottál a 900 vazallusig, akkor a Kincskereső hajóval a szinteden megfelelő tárgyakat találhatsz. pl. kő. 

• Az első szigetfelfedezésnél ami kenderes lesz, a sok kő hasznos lehet majd a szigeten.

• (A Gyarmatosító hajóval <-már nem kell hajó) Az első szabad szigethelyre tudod a szigetet beilleszteni 1500 Vazallus elérésénél.

• Még csak kicsi Szállítóhajód lehet, ami később nagyobbra cserélhető, de addig az üzletben vett pl. 50.s raktérrel a szállítás könnyebben megoldható.

• A hajó törlése után a raktér, mivel Rubinos, vissza kerül a Leltárba, és később újra használható.

• A Kincskereső hajókba a 75%-s vitorlákat javasolnám, főleg ha sok időt tudsz a játékkal eltölteni. 

• A Szállító hajókba és a Kereskedő hajókba a raktereket javasolnám. 

• Ha a Vászonruha termeléssel már full ellátásunk lesz, megkapjuk az első Kereskedő lakost.

• Itt már a Szerszám láncot is el tudjuk indítani, amiből folyamatos gyártás kell a további épületek miatt.

• Gyorsan elérhetjük a 250 Kereskedő lakos létszámot, ahol a Kereskedés és a következő Szigethely is szabaddá válik.

• Erre a szabad szigethelyre a Gyógynövényes szigetet kell beilleszteni, amit Hozzáértő matrózzal találhatunk.

• A r gyártás is beindulhat, amit a Kereskedő lakosok már kérni fognak.

1000 Kereskedő lakos elérésénél már a szigeten a 6.ik szektornak nyitottnak kell lennie.

• Itt található 4 db vízes lelőhely az öbölben. Kettőre a Papírmalom elhelyezése célszerű és a Nyomdák telepítése a közelbe. 

• A Könyv gyártáshoz az indigót kereskedéssel lehet beszerezni.

2000 Kereskedőnél szintén a 6 - ik szektorban található bányát a készítőben finomítjuk, amit már a Tímárműhelyhez használjuk, amihez még  disznó farmok is kellenek a Bőrmellényhez.

• A Fősziget utolsó, 7 - ik szektorát is fel kell deríteni a 3000 Kereskedő elérése után.

/ a 7.-ik szektorhoz 1 birodalmi polgár kell, amihez prémkabát is kell, ezt a kincskeresők a leltárba meghozzák nekünk, amit felosztással-spórolva ezzel is a prémkabáttal, fel tudunk emelni 1 birodalmi polgárt, majd elindítható a szektor felderítés. / 

• A Prém lelőhely itt található majd. Illetve találhatunk Prém lelőhelyes szigetet is.

• A Szücsműhelyt a másik két vizes helyre telepítjük.

• Ezzel is ellátva a Kereskedőket, megkaphatjuk az első Birodalmi polgárt, ami a 3 - ik szigethelyet is szabaddá teszi.

• Erre a szigethelyre legalább közepes Búzás szigetet érdemes gyarmatosítani.

• Mivel a Fősziget már nagyon kicsi lesz a termelők és a házak számára, minél több termelőt érdemes kitelepíteni a szigetekre a Főszigetről.

• És itt jön az utolsó változtatások miatt a fordulat. a 4.ik szigethely 1000 Birodalmi lakostól érhető el, de a Szőlős sziget a szőlőbor miatt már 500 birodalmi lakostól kellene.

• A szigetet Tapasztalt matrózzal keressük.

• Ezt a nonszensz helyzetet lehet áthidalni a Látványépületekkel, amik a lakosságot növelik a házakban.

• Itt figyelni kell arra is h. a plusz 500 lakos, ami az 1000 birodalmi eléréséhez és a 4.ik szabad szigethelyhez kell, ne okozzon gazdasági összeomlást.

• Itt elérhetővé válik a Rézbánya is amiből a Gyertyatartó készítéshez bányászunk Rézércet.

• Az eddig kuporgatott Rubin készletünkből kiváltjuk az 5 - ik szigethelyet, majd a Viaszos szigetet is gyarmatosíthatjuk.

2500 Birodalmi polgárnál az Optikus láncot építhetjük ki.

• Az utolsó lakosság igény a 4000 Birodalmi polgárnál lép be, ami a Brokát ruha lesz, amihez az Arany bányákat is elérhetővé tesszük. 

• A Selymet a Brokátruhához szintén csak kereskedéssel vehetjük meg.

 

 

© 2015 Minden jog fenntartva.

Készíts ingyenes honlapotWebnode